Wednesday, 23 January 2013

jom belajar arab!!! :)

                     :: Assalamu'alaikum adik manis sekalian :::


rindu la sama kamu semua-semua.. hehe.. malam ni tak mengantuk lagi.. baru lepas buat flyers..


ceh wah..flyers konon...



untuk apa? program mende?



soalan yang sungguh direka sendiri... 





jom join kite....!  

ya.. aku nak buat kelas ajar bahasa arab untuk bebudak kecik lagi tomei kat kampung tersayang ini.. kampung paya dalam yang cantik.. hahaha.. promote..promote...

maklumla.. sebulan mati kutu dibuatnya kat sini.. tiada kerja nak buat.. balik-balik duk naik basikal ke hulu ke hilir.. takpun duk nyanyi, dengan lebih sedap lagi melalak dengan sepupu ku yang teramat becok tu.. 

so, jom la.. mak cik..pak cik..wak-wak.. bibik-bibik.. maman-maman sekalian.. dekatkan anak-anak kamu dengan bahasa syurga ini...

:: segan la jugak nak mengajar ni... ::

kalau orang tanya.. ko ni tak pening ke dengan bebudak tu sume?

jawapan aku: "memang kite suka budak-budak.. dah peel dorang kalut camtu, nak guane..."

doakan kite tau!!!

~syukran sebab sabar baca entry kali ini~

No comments:

Post a Comment