Friday, 18 January 2013

kfiqh wanita.. we're coming!!

                     * Assalamu'alaikum sahabat sekalian*


sihat hari ni..? hamdalillah.. syukur kan masih dapat menghembuskan nafas.. selepas kita tarik nafas tadi..


*mood berdebar*


hehe.. kenapa ye agaknya?



yeah!! tak sabar nak sampai ke MAEPS, serdang.. nak pergi konvensyen fiqh wanita.. yang ada kat banner tepi blogku tu.. 





insya allah..dipermudahkan segala urusan.. mulai petang ini sehinggalah petang ahad.. petang ini aku dan sahabat ku, ain  akan ke tempat kami menadah ilmu dahulu.... port dickson tercinta..we're coming!



 kami akan tidur di sana dan bertolak pagi esok ke serdang.. doakan kami ye! (padahal tak tahu jalan lagi ini!) konfiden lebihhh..hahaha..



insya allah, kalau nak buat menda baik..aku yakin Allah yang Maha Melihat akan membantu hambaNya.. ameen...



biiznillah..kami akan bersungguh untuk menadah ilmu di sana.. ilmu agama ini kan kawan kita kena cari.. bukan dia datang merangkak kepada kita.. kita dok makan cekedis kat depan tibi.. 



sebab kalau kita berusaha sungguh-sungguh untuk dapatkan sesuatu ilmu atau apa sahaja..kita akan lebih menghargainya.. sebab penat lelah kita tu..



kalau yang dapat depan mata ni, biasanya@ghalibnya kita akan sambil lewa dan enteng sahaja..



ayuh!! bersungguh demi sebaris ilmu..!!!




p/s: doakan kami tau.. 

terima kasih sebab sabar baca entry yang ini.. :)

No comments:

Post a Comment