Monday, 4 February 2013

planning..

                * Assalamu'alaikum para sahabat sekalian*


hanya tinggal 2 minggu sahaja aku akan menghabiskan cuti bersama famili dan kengkawan tersayang.. hehe.. dah lama rupanya aku mentedarah kat rumah ni ha.. minta maaf nenek ku..

apa rumusan kehidupan sepanjang bercuti ini..

hem..yang aku dapat la..kita kena ada planning untuk cuti memasing.. nak baca berapa buku sepanjang cuti.. nak pastikan dah hafaz berapa muka surat al-Quran.. 

nak jumpa kawan lama untuk sambung tali silaturrahim yang sudah lama kering.. pergi rumah nenek or atuk tersayang..

tak pun luangkan masa untuk pergi surau kat kampung.. gi kenduri-kendara segala bagai..

pastikan segalanya terancang.. kalau nak bukak internet pun mesti hadkan masa dan buka yang memberi manfaat sahaja.. tiada yang zero..!!

:: tengah mujahadah habiskan baca sampai koyak buku kedua untuk cuti kali ini.. one more book!

terima kasih sebab sudi baca entry kali ini.. selamat beramal!!


No comments:

Post a Comment