Tuesday, 26 December 2017

MISI DETOKS MUKA: BAHAGIAN 2

Assalamualaikum semua. Hari ini Fana nak sambung misi kita. Bahagian 2 pula. Tahu dah kan ada bahagian 1 misi detoks muka? Bagi yang belum baca, boleh baca di sini.

"Eh, muka macam cerah sikit lah lepas basuh bersih sisa clay mask."

Ini ayat feedback Fana sendiri. Hehehe. Memang pelik lah kan kenapa lepas pakai DCM ni, muka jadi cerah sikit. Bukan ke nak buang sel kulit mati dan cuci pori saja?



Ya, cikpuan Fana. Sebab dalam DCM ada ekstrak betik Ekstrak ini berfungsi sebagai pengelupasan halus kulit. Memang jadi cerah dan lembut saja lepas basuh dan lap bersih guna tuala mikro fibre.

Bukan mengelupas yang bagi nipis kulit tu tau. Ini mengelupas buang daki-daki sikit dan sel kulit mati kusam. 

Selain itu kan, kalau perasan nanti, jerawat kita yang tengah meriah naik tu akan kecut lepas guna DCM. Fana pun mengalami yang ini. Lagi-lagi memang tepek tebal sikit clay di bahagian jerawat itu. 

Kandungan zink oxide dalamnya bertindak sebagai pembunuh bakteria jerawat dan kurangkan inflammation. Alah, yang warna merah terbonjol sikit itu lah. Ada orang sakit, ada yang tak sakit, tapi menonjol lah mencapub. hahaha. 

Dengan izin Allah, mudah jerawat kecut dan kurang sakit.



Bagi yang kulit muka berminyak, kusam, pori besar dan meriah jerawat dan adik-beradik head, Fana sarankan anda guna DCM yang mudah ini. Jangan risau, Fana memang akan guide cara penggunaan yang betul lepas barang sampai nanti.



Bagi yang berminat nak cuba, boleh wasap Fana di nombor 0132726248. Terima kasih. Kita jumpa di bahagian ke-3 dan terakhir juga ya!

No comments:

Post a Comment