Thursday, 14 December 2017

YEAR END SALE MARY JARDIN 2017

Assalamualaikum semua. Bulan ini merupakan bulan Disember, bulan terakhir dalam setiap tahun. Dan setiap tahun juga lah bulan ini jadi tumpuan untuk beli stok selagi jenis barang. Kan ada year end sale di sana-sini. 

Orang yang bijak memang akan simpan duit untuk beli barang akhir tahun begini. Tudung murah ya amat. 4 helai RM100. Siapa tak gila kan. Bikin meroyan wo kalau tak beli. Hahaha.

Okay! Buat pengetahuan semua, Mary Jardin pun ada buat promosi diskaun YES ini. Ada 5 item semua. Ada BASIC SET yang super complete untuk kulit; ada SABUN SUSU KAMBING yang lembut teksturnya; ada FACE OIL yang boleh hilangkan parut; ada TUALA MIKROFIBRE yang serbaguna; dan ada LOSYEN TANGAN DAN BADAN yang wangi menenangkan.


Dalam BS ini ada 3 item tau kawan-kawan. Ada clay mask, face oil dan sabun muka. Tak perlu pakai yang lain sudah. Mudah dan selamat. Tiada lagi krim siang dan malam. 



Face oil ini pakai sekali pagi dan malam. Tapi jika ada yang pakai serum, face oil boleh pakai 2 titik malam sebelum tidur. InsyaAllah senang tidur dan tenang saja. 



Sabun yang macam cookies ini wangi dan lembut sangat tau. Tarikh luput itu cepat sebab ia diperbuat tanpa bahan pengawet. Jadinya tidak tahan lama. Sebenarnya bergantung juga pada kondisi item tersebut, jika masih elok dan belum rosak, masih bisa dipakai ya kawan-kawan.


Hah! Ini tuala bukan sembarangan. Boleh sedut habuk dalam pori dan atas permukaan kulit muka kita dengan sangat bagus. Tekstur tuala sangat lembut bila gosok di muka. Kalau nak buat oil cleansing method memang menjadi pakai tuala putih ini. Terbaik sangat!


Barangsiapa yang duduk dalam ekon 24 jam. Sesuai pakai losyen sebenarnya. Kulit jadi kering tau. Sudahlah sedut kelembapan kita, kita pun jenis kurang minum air. Sebab itu muka nampak kedut dan macam tua dari usia. Hihihi.

Okay. Itulah 5 item YES mary jardin untuk bulan ini. Jika ada yang mahu consult masalah kulit masing-masing dan berminat nak pinang item-item di atas, boleh wasap Fana terus ya di nombor 0132726248. 

Terim kasih baca sampai habis. Terharu Fana. 

No comments:

Post a Comment